Ag lódáil...

Cliente-proveedor interno: el eslabón perdido en la cadena de satisfacción del cliente

Recursos habituales y recursos de reserva. Obligaciones para con el cliente/proveedor interno. Fallos por culpa de la organización. Problemas personales en las relaciones cliente / proveedor interno

Sábháilte in:
Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoir: Minguell, Enrique de Rafael
Formáid: LEABHAR
Teanga:Spanish
Foilsithe / Cruthaithe: Colombia: Gestión y Planificación Integral - ODE 1997
Sraith:Clientes para siempre
Ábhair:
Clibeanna: Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!

ULACIT - Costa Rica: Unknown

Sonraí sealbhúcháin ó ULACIT - Costa Rica: Unknown
Gairmuimhir: INDB 007
Cóip 2 Ar fáil  Cuir coinneáil air
Cóip 2 Ar fáil  Cuir coinneáil air