Cargando...

Perfil del consumidor de ropa íntima femenina y el proceso de marketing para corporación SEIL S.A.

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Araya Castro, Alexis
Formato: Libro
Idioma:Spanish
Publicado: Madrid: ULACIT 2002
Subjects:
Tags: Engadir etiqueta
Sen Etiquetas, Sexa o primeiro en etiquetar este rexistro!
LEADER 00583nam a22001697a 4500
001 2316
008 000000b2002 |||||||| |||| 00| 0 spa d
040 |a ULACIT  |c ULACIT 
090 |a TEI 122 
100 4 0 |a Araya Castro, Alexis  |9 717 
245 0 |a Perfil del consumidor de ropa íntima femenina y el proceso de marketing para corporación SEIL S.A. 
260 4 |b ULACIT  |c 2002  |a Madrid: 
650 |a POSGRADOS ADMINISTRACIÓN 
650 |a TESIS 
942
999 |c 2168  |d 2168 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 TEI_122_000000000000000  |7 0  |8 1  |9 2532  |a 1  |b 1  |d 2003-10-29  |l 0  |o TEI 122  |p 029693  |r 2022-09-05  |t 1  |w 2022-09-05  |y 1