Načítá se...
ESL/
Contexts and orientations. Teaching language through content. Learning goes from whole to part. Lessons should be learner-centered. Lessons should have meaning and purpose for learners now. Learning takes place in social interation. Lessons should include all four modes. Lessons should support stude...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Freeman, Ivonne S. \ Freeman, David E. |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Spanish |
Vydáno: |
Bogotá, Col.:
Heinemamm
1998
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
The Psychology of the Language Learner. Individual Differences in Second Language Acquisition /
Autor: Dörnyei, Zoltán
Vydáno: (2010) -
Relación entre la metodología propuesta por el MEP y la aplicada en los sextos años (II ciclo) de las escuelas San Rafael y Esmeralda Oreamuno de Jiménez, pertenecientes al distrito Cinco Esquinas de Tibás, en el año 2015, para la enseñanza del idioma inglés como lengua extranjera /
Autor: Chacón Bejarano, Kattia
Vydáno: (2015) -
Enlace intercultural : español como segunda lengua, nivel intermedio I /
Autor: Urbina Vargas, María Soledad
Vydáno: (2010) -
The grammar book: an ESL/
Autor: Celce-Murcia, Marianne \ Larsen-Freeman, Diane
Vydáno: (1999) -
Teaching ESL Writing /
Autor: Reid, Joy M.
Vydáno: (1993)