Llwytho...
ESL/
Contexts and orientations. Teaching language through content. Learning goes from whole to part. Lessons should be learner-centered. Lessons should have meaning and purpose for learners now. Learning takes place in social interation. Lessons should include all four modes. Lessons should support stude...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | Freeman, Ivonne S. \ Freeman, David E. |
---|---|
Fformat: | Llyfr |
Iaith: | Spanish |
Cyhoeddwyd: |
Bogotá, Col.:
Heinemamm
1998
|
Pynciau: | |
Tagiau: |
Ychwanegu Tag
Dim Tagiau, Byddwch y cyntaf i dagio'r cofnod hwn!
|
Eitemau Tebyg
-
The Psychology of the Language Learner. Individual Differences in Second Language Acquisition /
gan: Dörnyei, Zoltán
Cyhoeddwyd: (2010) -
Relación entre la metodología propuesta por el MEP y la aplicada en los sextos años (II ciclo) de las escuelas San Rafael y Esmeralda Oreamuno de Jiménez, pertenecientes al distrito Cinco Esquinas de Tibás, en el año 2015, para la enseñanza del idioma inglés como lengua extranjera /
gan: Chacón Bejarano, Kattia
Cyhoeddwyd: (2015) -
Enlace intercultural : español como segunda lengua, nivel intermedio I /
gan: Urbina Vargas, María Soledad
Cyhoeddwyd: (2010) -
The grammar book: an ESL/
gan: Celce-Murcia, Marianne \ Larsen-Freeman, Diane
Cyhoeddwyd: (1999) -
Teaching ESL Writing /
gan: Reid, Joy M.
Cyhoeddwyd: (1993)