Φορτώνει......
ESL/
Contexts and orientations. Teaching language through content. Learning goes from whole to part. Lessons should be learner-centered. Lessons should have meaning and purpose for learners now. Learning takes place in social interation. Lessons should include all four modes. Lessons should support stude...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Freeman, Ivonne S. \ Freeman, David E. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Spanish |
Έκδοση: |
Bogotá, Col.:
Heinemamm
1998
|
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
The Psychology of the Language Learner. Individual Differences in Second Language Acquisition /
ανά: Dörnyei, Zoltán
Έκδοση: (2010) -
Relación entre la metodología propuesta por el MEP y la aplicada en los sextos años (II ciclo) de las escuelas San Rafael y Esmeralda Oreamuno de Jiménez, pertenecientes al distrito Cinco Esquinas de Tibás, en el año 2015, para la enseñanza del idioma inglés como lengua extranjera /
ανά: Chacón Bejarano, Kattia
Έκδοση: (2015) -
Enlace intercultural : español como segunda lengua, nivel intermedio I /
ανά: Urbina Vargas, María Soledad
Έκδοση: (2010) -
The grammar book: an ESL/
ανά: Celce-Murcia, Marianne \ Larsen-Freeman, Diane
Έκδοση: (1999) -
Teaching ESL Writing /
ανά: Reid, Joy M.
Έκδοση: (1993)