लोड हो रहा है...
ESL/
Contexts and orientations. Teaching language through content. Learning goes from whole to part. Lessons should be learner-centered. Lessons should have meaning and purpose for learners now. Learning takes place in social interation. Lessons should include all four modes. Lessons should support stude...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | Freeman, Ivonne S. \ Freeman, David E. |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Spanish |
प्रकाशित: |
Bogotá, Col.:
Heinemamm
1998
|
विषय: | |
टैग : |
टैग जोड़ें
कोई टैग नहीं, इस रिकॉर्ड को टैग करने वाले पहले व्यक्ति बनें!
|
समान संसाधन
-
The Psychology of the Language Learner. Individual Differences in Second Language Acquisition /
द्वारा: Dörnyei, Zoltán
प्रकाशित: (2010) -
Relación entre la metodología propuesta por el MEP y la aplicada en los sextos años (II ciclo) de las escuelas San Rafael y Esmeralda Oreamuno de Jiménez, pertenecientes al distrito Cinco Esquinas de Tibás, en el año 2015, para la enseñanza del idioma inglés como lengua extranjera /
द्वारा: Chacón Bejarano, Kattia
प्रकाशित: (2015) -
Enlace intercultural : español como segunda lengua, nivel intermedio I /
द्वारा: Urbina Vargas, María Soledad
प्रकाशित: (2010) -
The grammar book: an ESL/
द्वारा: Celce-Murcia, Marianne \ Larsen-Freeman, Diane
प्रकाशित: (1999) -
Teaching ESL Writing /
द्वारा: Reid, Joy M.
प्रकाशित: (1993)