ロード中...
ESL/
Contexts and orientations. Teaching language through content. Learning goes from whole to part. Lessons should be learner-centered. Lessons should have meaning and purpose for learners now. Learning takes place in social interation. Lessons should include all four modes. Lessons should support stude...
保存先:
第一著者: | Freeman, Ivonne S. \ Freeman, David E. |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Spanish |
出版事項: |
Bogotá, Col.:
Heinemamm
1998
|
主題: | |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
The Psychology of the Language Learner. Individual Differences in Second Language Acquisition /
著者:: Dörnyei, Zoltán
出版事項: (2010) -
Relación entre la metodología propuesta por el MEP y la aplicada en los sextos años (II ciclo) de las escuelas San Rafael y Esmeralda Oreamuno de Jiménez, pertenecientes al distrito Cinco Esquinas de Tibás, en el año 2015, para la enseñanza del idioma inglés como lengua extranjera /
著者:: Chacón Bejarano, Kattia
出版事項: (2015) -
Enlace intercultural : español como segunda lengua, nivel intermedio I /
著者:: Urbina Vargas, María Soledad
出版事項: (2010) -
The grammar book: an ESL/
著者:: Celce-Murcia, Marianne \ Larsen-Freeman, Diane
出版事項: (1999) -
Teaching ESL Writing /
著者:: Reid, Joy M.
出版事項: (1993)