Загрузка...
ESL/
Contexts and orientations. Teaching language through content. Learning goes from whole to part. Lessons should be learner-centered. Lessons should have meaning and purpose for learners now. Learning takes place in social interation. Lessons should include all four modes. Lessons should support stude...
Сохранить в:
Главный автор: | Freeman, Ivonne S. \ Freeman, David E. |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Spanish |
Опубликовано: |
Bogotá, Col.:
Heinemamm
1998
|
Предметы: | |
Метки: |
Добавить метку
Нет меток, Требуется 1-ая метка записи!
|
Схожие документы
-
The Psychology of the Language Learner. Individual Differences in Second Language Acquisition /
по: Dörnyei, Zoltán
Опубликовано: (2010) -
Relación entre la metodología propuesta por el MEP y la aplicada en los sextos años (II ciclo) de las escuelas San Rafael y Esmeralda Oreamuno de Jiménez, pertenecientes al distrito Cinco Esquinas de Tibás, en el año 2015, para la enseñanza del idioma inglés como lengua extranjera /
по: Chacón Bejarano, Kattia
Опубликовано: (2015) -
Enlace intercultural : español como segunda lengua, nivel intermedio I /
по: Urbina Vargas, María Soledad
Опубликовано: (2010) -
The grammar book: an ESL/
по: Celce-Murcia, Marianne \ Larsen-Freeman, Diane
Опубликовано: (1999) -
Teaching ESL Writing /
по: Reid, Joy M.
Опубликовано: (1993)