Laddar...
ESL/
Contexts and orientations. Teaching language through content. Learning goes from whole to part. Lessons should be learner-centered. Lessons should have meaning and purpose for learners now. Learning takes place in social interation. Lessons should include all four modes. Lessons should support stude...
Sparad:
Huvudupphovsman: | Freeman, Ivonne S. \ Freeman, David E. |
---|---|
Materialtyp: | Bok |
Språk: | Spanish |
Publicerad: |
Bogotá, Col.:
Heinemamm
1998
|
Ämnen: | |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
Liknande verk
-
The Psychology of the Language Learner. Individual Differences in Second Language Acquisition /
av: Dörnyei, Zoltán
Publicerad: (2010) -
Relación entre la metodología propuesta por el MEP y la aplicada en los sextos años (II ciclo) de las escuelas San Rafael y Esmeralda Oreamuno de Jiménez, pertenecientes al distrito Cinco Esquinas de Tibás, en el año 2015, para la enseñanza del idioma inglés como lengua extranjera /
av: Chacón Bejarano, Kattia
Publicerad: (2015) -
Enlace intercultural : español como segunda lengua, nivel intermedio I /
av: Urbina Vargas, María Soledad
Publicerad: (2010) -
The grammar book: an ESL/
av: Celce-Murcia, Marianne \ Larsen-Freeman, Diane
Publicerad: (1999) -
Teaching ESL Writing /
av: Reid, Joy M.
Publicerad: (1993)