載入...
ESL/
Contexts and orientations. Teaching language through content. Learning goes from whole to part. Lessons should be learner-centered. Lessons should have meaning and purpose for learners now. Learning takes place in social interation. Lessons should include all four modes. Lessons should support stude...
Saved in:
主要作者: | Freeman, Ivonne S. \ Freeman, David E. |
---|---|
格式: | 圖書 |
語言: | Spanish |
出版: |
Bogotá, Col.:
Heinemamm
1998
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
The Psychology of the Language Learner. Individual Differences in Second Language Acquisition /
由: Dörnyei, Zoltán
出版: (2010) -
Relación entre la metodología propuesta por el MEP y la aplicada en los sextos años (II ciclo) de las escuelas San Rafael y Esmeralda Oreamuno de Jiménez, pertenecientes al distrito Cinco Esquinas de Tibás, en el año 2015, para la enseñanza del idioma inglés como lengua extranjera /
由: Chacón Bejarano, Kattia
出版: (2015) -
Enlace intercultural : español como segunda lengua, nivel intermedio I /
由: Urbina Vargas, María Soledad
出版: (2010) -
The grammar book: an ESL/
由: Celce-Murcia, Marianne \ Larsen-Freeman, Diane
出版: (1999) -
Teaching ESL Writing /
由: Reid, Joy M.
出版: (1993)