Ag lódáil...
Understanding call centers
disminuyendo así el tiempo para atender un cliente. La parte tecnológica de un call center facilita el manejo de llamadas de clientes de todo el mundo. Aunque esto no es suficiente para lograr la lealtad de los clientes, otro aspecto importante para resolver es el servicio se le brinda ya que no hay...
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | |
---|---|
Formáid: | LEABHAR |
Teanga: | Spanish |
Foilsithe / Cruthaithe: |
San José, C.R.:
ULACIT
2005
|
Ábhair: | |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
ULACIT - Costa Rica: Unknown
Gairmuimhir: |
CD-TEF 088 |
---|---|
Cóip 1 | Ar fáil Cuir coinneáil air |
Cóip 2 | Ar fáil Cuir coinneáil air |