Ag lódáil...

¡Quejas, malditas quejas!: una segunda oportunidad para ganar la fidelidad de los clientes

Un nuevo enfoque hacia las quejas del cliente. La metodología para tratar una queja de un modo profesional. Pautas para la aplicación en su organización

Sábháilte in:
Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoir: Palom Rico, Santiago
Formáid: LEABHAR
Teanga:Spanish
Foilsithe / Cruthaithe: México: Gestión y Planificación Integral - ODE 1997
Sraith:Clientes para siempre
Ábhair:
Clibeanna: Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!

ULACIT - Costa Rica: Unknown

Sonraí sealbhúcháin ó ULACIT - Costa Rica: Unknown
Gairmuimhir: INDB 011
Cóip 1 Ar fáil  Cuir coinneáil air