Ag lódáil...

Dirección de mercadotecnia: análisis, planeación, implementación y control

Comprensión de la administración. Análisis de las oportunidades de mercado. Investigación y selección de los mercados meta. Diseño de las estrategias de mercadotecnia. Planeación de los programas de mercadotecnia. Organización, instrumentación y control del esfuerzo de la mercadotecnia

Sábháilte in:
Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoir: Kotler, Philip
Formáid: LEABHAR
Teanga:Spanish
Foilsithe / Cruthaithe: México: Prentice Hall 1996
Eagrán:8
Ábhair:
Clibeanna: Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!

ULACIT - Costa Rica: Unknown

Sonraí sealbhúcháin ó ULACIT - Costa Rica: Unknown
Gairmuimhir: ADMH-8 007
Cóip 4 Ar fáil  Cuir coinneáil air